dinsdag 2 mei 2017

Hallo lieve blogdinnetjes,

Wat gaat de tijd toch snel, alweer begin Mei. Bij  http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/is de nieuwe challenge van staart gegaan.. De opdracht is maak een opkikker/beterschapskaart. Het patroon is vrij als de kaart maar geborduurd is.
Ga eens kijken op het blog van http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/ en laat je inspireren door de kaarten die gemaakt zijn door het DT-team.

\Hier staat ook mijn bijdrage voor deze challenge,
Dit is tevens mijn laatste bijdrage voor het Borduurkaartenblog, ik ga het DT-team verlaten.

Wens jullie heel veel sukses en plezier met het maken van dit kaartje.

Lieve groetjes,

Hannie

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi voorbeeldkaartje heb je gemaakt! Ze zullen jou en je mooie kaarten zeker gaan missen daar bij het borduurkaartenblog! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie borduurkaart,Hannie.Leuk plaatje erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hannie,
    Ik las net dat je borduurkaarten blog gaat verlaten.
    Jammer! Wens je succes met alles wat je doet. Het beste, ik ga je volgen kan ik je mooie kaartjes blijven zien. :)
    Groetjes en bedankt voor alle leuke inspiratie kaartjes.
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen